tisdag 22 oktober 2013

22 oktober - Milano första & andra dagen

Så var vi äääntligen i Milano! Det var en lååång dag igår kan jag säga med uppstigning kl 5! Emma och jag var bra sega igår kväll! Det var dock underbart kul att Äntligen träffa Leia och det ska bli så spännande att ta med henne hem och vad hon är för en personlighet ! Vi har blivit väl omhändertagna av värdparet och blivit bjudna på god italiensk mat o vin förstås ;-)  Idag har jag och Emma hängt inne i Milano centrum hela dagen, ätit pizza förstås ;-) Lite shopping främst till Emma.... nu ligger vi på vårt B&B och vilar ut ( skulle kunna somna , slut av intryck , språk och virus som Inte ger sig ) Om en timme blir vi hämtade för klassisk sen middag här !  Jag ska inte bli långrandig utan jag slänger ut lite bilder istället ;-)

















2 kommentarer:

  1. Otroligt mysiga bilder, och vilken häftig värdfamilj. Pizzan ser oemotståndlig uit prtecis som doggen. Mor och dotter likaså. Kram från Iréne

    SvaraRadera