söndag 21 april 2013

1:04 tid kvar på flighten

Sen landar jag i Cape Town! Resan har gått över förväntan bra! Planet är inte fullt vilket resulterar att jag har en ledig plats brevid mig och så sitter jag vid fönstret! Supernajs! Jag har ju tv skärm framför mig - finns huuur mycket som helst att välja på i alla smaker film musik sport nyheter etc etc - vilket resulterat i 3 filmer, en reklamfilm om Cape Town och så några tv comedys sitcom... Film 1 var amerikansk larv komedi - men jag tog den för jag gillar Billy Crystal och Bette Midler; Parental Guardience . Film 2 var Searching for Sugarman , väldigt speciell men bra och kul eftersom han var så stor i Cape Town...:-) Film 3 var Tom Cruise i Jack Reacher, riktig actionrulle i hans anda! Just nu när jag skriver detta så lyssnar jag på musik och jag är tacksam för att Nick är så bäst och fixar med riktiga hörlurar så jag spela högt och dansa lite i stolen.....näråååsåpinsamärjaginte;-) Bra musik mixat av Tiesto special edition för KLM - holländare emellan ;-) Sen har jag sovit i 3 omgångar med liten lugnare Lounge musik i lurarna.... Har inte pratat med nån på hela resan - skitskönt att få vara lite ifred :-) Jag pratar ju jämt annars....jag har också läst tidningar och blivit serverad helt ok flygplansmat! Man hinner mycket på 11,5 timmar ;-) Tog lite balla bilder närvi flög över Sahara öknen - ofattbart stor yta med baaaara öken... Vi åkte och åkte och det var bara sand!! Mäktigt att se.... Vädret har varit bra hela vägen utom efter Sahara då det var åska och turbulent men helt ok!
Inte utan att jag känner mig lite platt i rumpan och lite mosig... Men ser Så fram emot att se Lars på flygplatsen! För stt sen åka hem till Lisa o barnen men sover väl nu...Lägger med lite bilder från flighten och när ni ser detta har jag landat och skickat iväg detta! Nästa gång bloggar jag från Lars o Lisa :-) Nu drar det ihop sig mot inflygning-fasten your seatbelt!!



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar