söndag 21 april 2013

Amsterdam!

Pitstop Amsterdam! En kort flygning där jag hann äta en liten macka, te och vatten och sen ta mig en liten powernap innan det var dags att kliva av på den Gigantiska flygplatsen! Här blir man snabbt varse om att det är tulpanernas land. Mycket blomsterarrangemang och de säljer blomlök överallt... Kanske kan shoppa lite på vägen hem ;-). Självklart så var gaten till Cape Town allra längst bort- så långt man kan gå på flygplatsen- å andra sidan ska jag sitta still i 12 timmar snart -så en rask promenad har ingen dött av....2 securitys har jag passerat, den sista här vid gaten där man gick in i en glasbur som scannade av en och sen blev man ända pillad på utanför- måste vara för att jag är oemotståndlig ;-) Jag blev godkänd och sitter nu här och hänger på wi-fi stationen ! Himla smidigt! Jag känner mig lite mosig eftersom sömnen var ju sådär men kommer nog somna igen på planet. Jag gillar att sova på plan för att döda lite tid. Sen handlade jag femtielva tidningar på Arlanda så jag kan läsa o bläddra tills jag somnar...Här kommer lite bilder :-)















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar