lördag 20 april 2013

Sista kvällen hemma...

Klockan 04.15 kommer taxin och hämtar mig för avgång till Arlanda för första anhalt Amsterdam och sen vidare mot Cape Town :-) Morgonstund har guld i mun typ... Men det brukar gå fort att vakna när man ska göra nåt kul ! Dagen har ägnats åt att fixa klart här hemma! Gjort rent akvarierna och vattnat alla pelargoner med vattnet ( superbra gödning i det ) Sen har jag packat klart och sånt fix... Varit och tittat på Emmas dansrepetioner inför nästa helgs uppvisning som jag missar! Så det var kul att se , de är så duktiga o söta tjejerna dansandes till Fame med 80tals stuk på kläderna!! Sen hem och fixade med växthuset, rensade bort döda blommor och vattnade de trötta men levande så nu tar det nog fart! Har också planterat några penseér så det blir lite vårfint medan jag är borta. :-) Till middag grillade Nick kyckling - första officiella middagsgrillningen på en snöfri altan.... Äntligen är all snö borta!! Det gick fort när det kom en del regn i veckan! Nu ska Emma och jag ha lite lördagsmys tjejer emellan medan Nick och grabbarna kollar nån actionrulle... Sen hoppas jag på några timmar sömn ....















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar