onsdag 10 april 2013

Lite fix o trix att lära sig ....

Ojojoj vad svårt det ska vara och synka så jag får in bilder i bloggen....men nu så hoppas jag att de ramlar in och sparas automatiskt när jag tar nya bilder...pheew vi får väl se!
Jag tänkte återge lite mera av helgen och lägga ut lite bilder....Jag har ju köpt en egen Ipad som BARA jag ska ha för mig själv...;-) såhär ser den ut
Visst är den liten och gullig-köpte med ett litet avtagbart (allt är med magnetlås) man fäller bara ihop den och slajdar ihop den såattsäga...very najs...Självklart hade jag med mig teknikchefen i huset så att han kunde lotsa runt mig inne på den stooora butiken där jag aldrig satt min fot. Så nu har jag lärt mig  en hel del själv, måste ju ha koll till den stora resan ;-)
Nog om min padda!
I lördags kväll var jag och Nick och även Ankis man Anders  på UFC i Globen, det  var en kul upplevelse med fantastisk stämning...Många bra fighter mellan utövare från olika länder. Sverige hade ett gäng med som gjorde jättebra ifrån sig. Härligt att se och det vill jag gärna göra om:-)

Vi hade bra platser på 9 parkett....efter att ha varit på Superior Challenge där vi hade sjukt bra platser fixade av vår vän Martin -så kan jag liksom inte sitta nån annanstans än parkett -sa snobben Holm ;-)

Söndagmorgon sjöng vi för vår prinsessa som fyllde 9 år....min bebis ..mitt tredje och sista barn som skulle vara liten så läääänge har växt upp fortare än killarna känns det som och är världens finaste tjej som jag är så stolt över-vår Emma 9 år.
Vi hade släktkalas med kaffe och tårta och masssssor av presenter....Det var en mycket nöjd Emma som somnade som en stock på kvällen! Lite bilder här på slutet som jag haft jätteproblem med att få upp, tror inte. Paddan ,Google och jag är riktig kompisar här på bloggen men men bättre lycka nästa gång.....Jag hållet i den yngsta nytillkomna kusinen Astrid i famnen. Fotot på hennes storebror Sigurd ville inte vara med ....får bli en annan gång !





































1 kommentar: